Bästa vännerna

Jag har verkligen de bästa vännerna i mina hundar! Är så tacksam för att vi har varann. Och bästa hussen ❤ Igår hjälpte han mig med att bada dem och det var verkligen dags. Jag har svårt att stå böjd och schamponera så det var mycket tacksamt att få hjälp. Så nu är de mjuka och fina i pälsen och luktar gott! Zet fäller MASSOR och badet gjorde att ännu mer lossnade. Båda mina hundar älskar att bli borstade och trängs för att få bli borstade.

20120829-163540.jpg
Nöjd trött kille

Igår tog jag mig till klubben för lite träning av hundarna. Linda och Mette mötte upp och det var jätteskoj att andas lite agility! Jag kan pilla med övningar där jag är stillastående och det funkar helt ok. Ffa med Zet. Vi har just nu fokus på kf och slalom. Längtar till jag kan springa! 🙂
Mette tränade lite med Lix och han skötte sig fint som vanligt! Han ser verkligen Mette som ”sin” och har full koll på henne hela tiden. Väldigt roligt att se! De är ett fint team! De ska tävla på Sofiero nästa helg och jag hoppas vara tillräckligt fräsch för att vara med och heja.

Har ett litet projekt med Zet och det ska bli väldigt intressant att se hur det hela utvecklar sig. Det är ju det som är det intressanta med att ha två olika typer av hundar att träna! 🙂 fortsättning följer…

2 tankar på “Bästa vännerna

Lämna en kommentar